Commentator verlaat post na twee blunders van scheids

In het voetbal komt het regelmatig voor dat een scheidsrechter de fout in gaat. Het komt echter niet heel erg vaak voor dat een scheidsrechter binnen een paar minuten twee keer in de fout gaat. 

Dit was wel het geval bij het duel tussen Torpedo en Tekstilshchik in de Russische tweede divisie. De dienstdoende commentator Vladimir Nikolsky besloot zijn post te verlaten na de tweede blunder van de scheidsrechter. 

FacebookTwitterGoogle+

Bekijk ook..

Reageer